عشق چیست!
درباره وبلاگ

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی افسرده و دلتنگ چرا مثل منی من عاشق اویم که رنگم زرد شد تو عاشق کیستی که همرنگ منی!
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 5157
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1



کلبه ی عاشقی
28 شهريور 1389برچسب:, :: 11:7 ::  نويسنده : hani       

 

 

 عشق چیست؟

یک داسان بودایی: مورچه ی به داخل بشکه پر از آب باران افتاده  و افرادی نسبت به شخصیت خود واکنش هایی نسبت به او نشان می دهند :

اولین فردی که مورچه را در آن وضیعت دید گفت: داخل بشکه من چکار می کنی؟

وفوت می کند و مورچه محو می شود.

این خود خواهی است.

نفر بعدیمی آید ، داخل  آن را نگاه میکند و مورچه را در آن میبیند . او میگوید: می دانی امروز ،روز گرمی است ، حتی برای مورچه ها. تو  آسیبی به کسی نمی رسانی برو جلو ، تو میتوانی در بشکه من باقی بمانی.

این تحمل و بردباری است.

نفر سوم می آید. او به تحمل و بردباری و خشم فکر نمی کند.

او مورچه را در بشکه میبیند و به طیب خاطر ، یک مشت شکر به او میدهد.

و این عشق است....



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت14:12---28 شهريور 1389
سلام. من هر دوتا وبت رو لينكيدم ولي تو فقط منو تو يه وبت لينك كردي ديگه باهات قهرم هر موقع تو اين وبت هم لينكيدي خبر بده شايد باهات دوست شم

shima khatibzadeh
ساعت12:47---28 شهريور 1389
salam khoobi webe khoobi dari khoshhal misham sar bezani man linket kardam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: